نور الصباح
عانقت جدران منتدانا
عطر قدومك ... وتزيّنت
مساحاته بأعذب عبارات الود والترحيب
ومشاعر الأخوة والإخلاص ... كفوفنا ممدودة
لكفوفـك لنخضبها جميعاً بالتكاتف في سبيـل زرع بذور
الأخلاقيـات الراقيـة ولا نلبـث أن نجني منهـا
إن شاء الله ثمراً صالحاً.. ونتشـارك
كالأسرة الواحدة لتثقيف بعضنا
البعض في كل المجالات
أتمنى لك قضاء
وقت ممتع
معنا
مع تحيات: مسك الحبيب

نور الصباح

منتدى اسلامى شامل - رياضى_ ثقافى_ اجتماعى _ سياسى_ ترفيهى
 
الرئيسيةس .و .جبحـثالتسجيلدخول


شاطر | 
 

 اغرب قصة فى العالم

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
f!@$
المدير العام
المدير العام
avatar

عدد المساهمات : 415
تاريخ التسجيل : 06/07/2010
العمر : 22
الموقع : http://nourelsabah.ahlamountada.com/

مُساهمةموضوع: اغرب قصة فى العالم   الأحد سبتمبر 19, 2010 3:36 pm

لو عايز تفهم القصه...........متسيبش ولا كلمه الا وقرأتها.....................



القصه تقول ان فيه بنت تدرس في الثانويه واسمها (سعاد) مره راحت السوق مع امها

وقابلت واحد و اخذت الرقم واتصلت عليه وتعرفت عليه
وهو اسمه (خالد)
المهم تعرفو على بعض وزادت العلاقه وقويت بينهم ...
المهم كلن منهم

حابب يقابل الثاني وفجأة جت فكره لخالد...

قال لها نتقابل عند المدرسه ..

قالت سعاد: كيف وضح؟؟؟

قال أسمعي انتي أبوك ينزلك الصباح ويروح العمل صح؟

قالت :صح

قال أنا أمرعليك وتركبين معي

قالت بس المديره بتتكلم على البيت

قال : أفصلي التليفون وارتاحي

قالت:بس خايفه

قال جربي ونشوف

المهم راح ابو سعاد ووصل بنته للمدرسه ومشى .. وثواني جالها خالد وركبت معه

وراحوا الكوفي شوب الفخم وجلسو وتكلمو فى كل شى لحدالساعه 12.30

مشى خالد ونزلت سعاد ورجعت البيت وهي خايف
بس مفيش حد عرف .. وكلمت خالد على طول

وقالت له ان اهلها ما عرفوا

وطمنته واتكلمو شويه وقال خالد ايه رايك اقابلك بكره

قالت :لالالا مش كل مره تسلم الجره

قال :المره دى جايب لك هديه

قالت :طيب احاول وأشوف الوضع

ومر خالد في الوقت نفسه وركبت سعاد

المهم مش هطول عليكم

فضلو على الحال أسبوع كامل

وجاء يوم السبت اليوم اللي نست فيه سعاد تفصل التليفون.. وطلعت مع خالد ..

و جات المصيبه التليفون بيرن ..قامت أم سعاد ترد عليه

أم سعاد:الو وو

المديره ::الو صباح الخير

أم سعاد :صباح النور

المديره::أنا المديرة في المدرسه اللي تدرس فيها بنتك

ام سعاد:: خير انشاء الله

المديره : خير ان شاء الله بس سعاد لها أسبوع ما راحتش المدرسه هي مريضة؟


أم سعاد ::كيف ...((وصرفت الموضوع)) ايوه و الله يسلمك البنت مرضت شوي بس

المديره :: طيب الف حمد الله على سلامتها مع السلامه ::

أم سعاد دارت بها الدنيا ومش عارفه تعمل ايه هل تعلم أبو سعاد

ولا تمسك البنت وتسألها ؟؟..؟؟

المهم قالت لأبو سعادعن كل شيء
وقال أسمعي لا تقولين لها أي شيء أنا بشوف بتروح فين

ويوم الاحد وصل أبو سعاد بنته ومشى شوي وأنتظر

بعد شويه جات سيارة مرسيدس ركبت سعاد فيها

ومشى وراها ابو سعاد لما نزلت سعاد وخالدوطلعوا شقة رقم 14

وابو سعاد نزل وطلع وراهم وصل الغرفة الي دخلوها

دق الباب وفتحت سعاد وأنصدمت .......

ساعت مشافت أبوها هربت للمطبخ وابوها وراها فأخذت السكينه

غلطت وطعنته في صدره وفى قلبة 5 طعنات وراح الأب مغمى عليه

جه خالد وشاف الموقف وقال لسعاد بسرعه شيلي معايا للحمام

وحطوه في ((البانيو)) وملوه ماء وحطو عليه صابون الغسيل عشان الرغوه وطلعوا

ورجعت البنت للمدرسه وهي تفكر في اللي حصل حقيقه ولا خيال

المهم طلعت من المدرسه ورجعت

مع الباص ودقت باب البيت شافت المفاجأه الغريبه



@

@

@

@

@

@

@

@

@

@

@

@

@

@

@

@

@

.

أبوها فتح لها

....

وصاااااااااااحت وقالت : بابا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ازاى انت عايش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

.

.

.

.

.

رد وقال ::مع تايـد الغسيل مافيش مستحيل ....

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههه



ايه رأيكم غريبة ولا مش غريبة [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

توقيع العضو






[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://nourelsabah.ahlamountada.com
مسك الحبيب
المدير العام
المدير العام
avatar

عدد المساهمات : 667
تاريخ التسجيل : 07/07/2010
العمر : 23
الموقع : http://nourelsabah.ahlamountada.com

مُساهمةموضوع: رد: اغرب قصة فى العالم   الثلاثاء سبتمبر 21, 2010 1:12 pm

جزاك الله كل خير انا كنت رايح امسح الموضوع ولاكن لما قريته هههههههههههه اضحك الله سنك

توقيع العضو






لا تتخيل كل الناس ملائكة
فتنهار أحلامك .. ولا تجعل


ثقتك بهم عمياء ، لأنك ستبكي يوما على سذاجتك

ولتكن فيك طبيعة الماء الذي يحطم الصخرة .. بينما
ينساب قطرة .. قطرة




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
اغرب قصة فى العالم
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
نور الصباح :: اسلامى حياتى :: من وحى القلم-
انتقل الى: